Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2014 17:05 - Безусловната любов.
Автор: alleyezonme Категория: Спорт   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0



 Любовната ни история започна преди има – няма 10 години и все още сме заедно и най – вероятно никога няма да се разделим. Дори и смъртта няма да ни раздели, защото любовта ни е много по – силна от всичко на света. Още помня онази Коледа, която промени всичко изведнъж в живота ми. Може би това беше една от най – запомнящите се коледи през скромния ми и кратък живот. Помня бялото яке, което получих за подарък. То още е в гардероба ми. То е символ, символ на нещо, което никога няма приключи в моят живот, нещо, което ще оставя след себе си.

Винаги ми е давал сили да продължа.  Никога не ме е предавал. Знаейки, че той няма да се предаде и аз не го правех и така 10 години продължавах да дълбая битието си дума по дума с много усилия, много труд и саможертви. Да, имаше инфарктни моменти, когато не съм искала дори и да си помисля, че бъдеще съществува някъде там в далечината, но той ми показваше пътя на силния характер и непреклонния дух.

Така аз се научих да се боря и изградих един свой собствен манталитет, манталитетът на шампион, на победител. Животът ми поднасяше прекалено много изпитания, но неговата помощ ми помогна да ги преодолея с лека ръка, знаейки, че това не е най – лошото нещо, което може да ми се случи и че ако се предам пред тази спънка, може би, никога няма да извървя пълноценно жизнения си път и това, за което съм родена.

И така вече 10 – та година. Градя стената на живота си тухла по тухла, те може да падат, но аз ги взимам и започвам отново да ги редя, защото знам, че той би направил същото. Влагам цялата си страст, желание и упоритост във всичките си начинания, независимо дали си заслужава или не. Знам, че нищо не идва даром, знам, че най – важното е да вярваш в себе си. Той ме научи да горя нон – стоп. Където е той, там има надежда. Трудът ти ще бъде възнаграден рано или късно.

Не го търсих, той сам ме намери. Съдбата ни събра, всичко беше предопределено.

Никога няма да забравя Коледата, в която получих бялото яке на Ливърпул за подарък.

Минаха 10 години, ще минат още доста по 10, но това няма да промени страстта и желанието ми, защото се научих да вярвам и да се боря. Научих се да чувствам. Научих се на съпричастност. Научих се на ценности. Научих се на борба, постоянна борба. Научих се да обичам силно и безусловно!

Все още ли мислиш, че е само футболен клуб? А Джерард е просто капитана му?


Р.К.



Тагове:   футбол,   ливърпул,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alleyezonme
Категория: Други
Прочетен: 15078
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930